یکی از جنس خودت


سوگل هستم !

تا حالا به نقطه های مشترکی که بین ما جون ها وجود داره فکر کردی...؟!
شاید یکی از بزرگترین وجه مشترک ماها با هم اینکه نه ما میتونیم راحت با توقع ها و خواسته های بزرگترها کنار بیایم و نه اونا پذروفتن خواسته ها و سلایق ما براشون آسونه. معمولا هم هیچ کدوم نمی تونیم هم دیگرو قانع کنیم.   راستی چرا اینجوریه...؟!
یعنی پدرومادرهای ما هم این مشکل رو با خانوادهاشون داشتن؟ یعنی ما هم در آینده از این دست مشکلات با بچه هامون خواهیم داشت؟  اینا سوال هایه که گاهی از خودم می پرسم. تو چی فکر می کنی...؟!

آقای رضااز مطلبتون ممنونم!

نظر من.....این که فک کنم چون اوناچند دهه از ما عقب ترن!



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت15:35---16 تير 1391

چرا نظر نذاشتي؟؟؟!مطلبو گذاشتي وبت؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ من:دوست عزیز شما از اولین کسانی بودید که عضو شدید و ایم مطلب رو ارسال کردید!



موج دریا
ساعت15:54---20 ارديبهشت 1391

مرسییییییییی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 18 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 22:38 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com